Pitching WAJDA SCHOOL | NEW TALENTS | 2020

Szkoła Wajdy zaprasza na pitching wybranych projektów filmowych rozwijanych przez studentów podczas tegorocznych kursów –  fabularnego STUDIO PRÓB, dokumentalnego DOK PRO, scenariuszowego SCRIPT oraz kursu dla producentów DEVELOPMENT KREATYWNY.

WAJDA SCHOOL | NEW TALENTS

Pitching odbędzie się podczas 36. Warszawskiego Festiwalu Filmowego w ramach CentEast Market, którego celem jest promowanie kina z Europy Środkowo-Wschodniej na arenie międzynarodowej oraz stworzenie miejsca spotkań dla agentów sprzedaży, dystrybutorów, selekcjonerów festiwalowych i producentów z całego świata.

16 października | godz. 13.00 – 15.00 | wydarzenie online

wstęp wolny, nie wymaga akredytacji, rejestracja pod adresem: newtalents@wajdaschool.pl 

Prezentację poprowadzi Joanna Malicka – wykładowczyni Wajda School na kursie DEVELOPMENT KREATYWNY. Producentka filmowa, kierownik produkcji, filmoznawczyni i dziennikarka. Po studiach filmoznawczych na Uniwersytecie Śląskim (1996-2001) studiowała produkcję w PWSTiF w Łodzi (2008-2011), skończyła kurs dla producentów kreatywnych w Szkole Wajdy (2011), brała także udział w wielu międzynarodowych warsztatach. Od 2012 roku wykłada także w Szkole Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego w Katowicach oraz w Gdyńskiej Szkole Filmowej. Prowadzi własną firmę, w ramach której produkuje filmy krótkometrażowe i rozwija projekty dokumentalne. Autorka tekstów z zakresu współczesnej historii kina. Od 2005 roku współpracuje z festiwalem Nowe Horyzonty, od dwóch lat jest koordynatorką Polish Days (największego branżowego wydarzenia w Polsce) oraz Studia Nowe Horyzonty+. W radiu TOK FM współprowadzi poświęconą serialom audycję „Po sezonie”.

Prezentowane projekty:

BALLADY I ROMANSE | Julia Bui-Ngoc, reżyserka

Mai Bui, autorka zdjęć | Marta Szarzyńska, producentka

Magiczne lustro, rusałki, podróże w czasie i miłość, za którą skoczysz na głęboką wodę. Podczas Mickiewiczowskiego festiwalu teatralnego Janek wpada w oko 17-letniej Karolinie. Z wzajemnością. Kiedy on znika w jeziorze, ona skacze, by go ratować. Karolina wynurza się w innym świecie, w którym rządzą ludowe wierzenia. Wszyscy biorą ją za jakąś Karusię, która ma zaraz wyjść za dwa razy starszego Pana. Na dodatek w tej rzeczywistości Janek staje się duchem. Zegar tyka – gdy Karolina zostanie żoną, młodzi utkną tu na zawsze. Karolina, przełamując własne granice, burzy zasady drugiego świata. Walka o Janka i miłość zamienia się w jej pierwszą walkę o samą siebie.

Projekt rozwijany w ramach kursu STUDIO PRÓB.
Pełnometrażowy film fabularny z elementami fantasy na etapie pierwszej wersji scenariusza autorstwa Niny Lewandowskiej.
Development współfinansowany przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
Szukamy: nadawców telewizyjnych, agenta sprzedaży, koproducentów.
Kontakt: marta.szarzynska@gmail.com

Julia Bui-Ngoc, urodzona we Francji. Reżyserka i choreografka. Z wyróżnieniem ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Warszawie. Jej krótkometrażowy debiut Świtezianka pokazywany był m.in. na Festiwalu Filmów Krótkometrażowych w Wenecji i festiwalu filmowym w Aubagne. Absolwentka kursu fabularnego Studio Prób w Szkole Wajdy.
Mai Bui, reżyserka i autorka zdjęć. Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej oraz Akademii Filmu i Telewizji w Warszawie. Razem z siostrą Julią tworzy duet Bui Sisters.
Marta Szarzyńska, absolwentka kursu Development Kreatywny w Szkole Wajdy oraz Akceleratora dla młodych przedsiębiorców KIPA. Pracowała przy produkcjach reklamowych i teatralnych. Wiceprzewodnicząca Sekcji Młodych Producentów KIPA.

——————————

BYĆ JAK MIKOŁAJ | Aurelia Frydrych-Zdanowska, reżyserka

Mikołaja poznajemy podczas robienia zdjęć do dowodu osobistego. Sam dokument jest zarówno symbolem dorosłości, jak i trudności z jaką się mierzy. Wpisana w nim płeć nie oddaje jego tożsamości. Dzięki wsparciu znajomych postanawia walczyć i planuje rozpocząć procedurę zmiany płci. Tłem dla walki o swoją tożsamość są wszystkie te rzeczy, które towarzyszą każdemu młodemu człowiekowi wkraczającemu w dorosłość – pierwsza miłość, pierwsza praca i noce spędzone z przyjaciółmi na dyskusjach o sensie życia. Obserwujemy jak się zmienia on sam, jego otoczenie i relacje – w tym ta najważniejsza – z ojcem, który uważa, że jego dziecko nie dojrzało do podjęcia tak ważnej decyzji.

Projekt rozwijany w ramach kursu dokumentalnego DOK PRO.
Projekt po dokumentacji, wykonano ok. 20% zdjęć.
Szukamy: finansowania, producenta oraz montażysty.
Kontakt: aurelia.frydrych@gmail.com

Aurelia Frydrych-Zdanowska, fotografka i reżyserka. Ukończyła Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu oraz kurs dokumentalny w Torino Media Center. Absolwentka kursu dokumentalnego Dok Pro w Szkole Wajdy. Jej prace fotograficzne oraz video-art pokazywane były na festiwalach na całym świecie. Współtworzyła filmy dokumentalne. Ma duże doświadczenie jako reżyserka reklamowa. Jest w trakcie tworzenia krótkometrażowego filmu dokumentalnego pt. 18-tka.

——————————

MAŁE KOŃCE ŚWIATA | Klaudia Fortuniak, scenarzystka i reżyserka

Małgorzata marzy o karierze aktorskiej, ale obecnie gra jedynie osoby nieżywe. Jest nieszczęśliwie zakochana i wymyka się z planu filmowego, aby szukać po całym mieście dla ukochanego Adasia obwarzanków do powieszenia na szyję. Rozwiedziony i spłukany Piotr próbuje naprawić relację ze swoją dziewięcioletnią córką. Decyduje się ukraść dla niej rower. Gdy Piotr wręcza prezent córce orientuje się, że dziewczynka już ma taki rower, co popycha go do decyzji o skoku z wieżowca w Łódzkim Manhattanie. Na dachu spotyka Małgorzatę.

Projekt rozwijany w ramach kursów SCRIPT oraz STUDIO PRÓB.
30-minutowa tragikomedia na etapie rozwoju scenariusza.
Współscenarzystą projektu jest Marek Skrzecz.
Szukamy: producenta, finansowania.
Kontakt: klaudia.fortuniak@gmail.com

Klaudia Fortuniak, reżyserka i scenarzystka. Absolwentka kursu scenariuszowego Script oraz kursu fabularnego Studio Prób w Szkole Wajdy. Od 2017 roku członkini zespołu telewizji Festiwalu SLOT Art Festival w Lubiążu – SloTV.

——————————

ODWIEDZINY | Anna Pichura i Felix Mamczur, reżyserzy

W momencie wybuchu pandemii COVID-19 praca typu streetwork stała się jedyną dostępną formą wsparcia, jaką swoim bezdomnym znajomym mogli zaoferować wolontariusze i wolontariuszki „Zupy na Plantach”. Raz w tygodniu odwiedzali pustostany, ogródki działkowe, kanały. Dowozili jedzenie, kosmetyki, ubrania. Gdy obostrzenia zelżały, nadal śledziliśmy z kamerą losy naszych bohaterek/rów. Jakie relacje się między nimi zawiązały? Czy wzajemne zaufanie, lojalność, przyjaźń, a może nawet miłość są możliwe między tymi, którzy mają dom i tymi, którzy go stracili? Co dzieje się, gdy dochodzi do spotkania między osobami z dwóch tak różnych, nieznających się wzajemnie, światów?

Projekt rozwijany na kursie DOK PRO.
Film na etapie dokumentacji, gotowość do zdjęć.
Realizacja: Bluefish Film Collective (Anna Pichura & Felix Mamczur)
Rozwój finansowany jest w ramach 6-miesięcznego Stypendium Twórczego Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Szukamy: producenta i finansowania.
Kontakt: bluefish.film.collective@gmail.com

Anna Pichura, absolwentka kursu dokumentalnego Dok Pro w Szkole Wajdy oraz Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Otrzymała Stypendium MKiDN i Stypendium Twórczego Miasta Krakowa na realizację filmów poświęconych walce z wykluczeniem społecznym.
Felix (Mirosław) Mamczur, absolwent kursu dokumentalnego Dok Pro w Szkole Wajdy (2020), studiował Realizację Obrazu Filmowego i Telewizyjnego w Łodzi oraz Sztukę Operatorską na Akademii Filmu i Telewizji w Warszawie. Laureat nagród m.in. na FPFF w Gdyni. Od lat związany z branżą reklamową.

——————————

OK BOOMER | Marek Mardosewicz, scenarzysta

Film opowiada historię Julii i Jakuba, dwójki piętnastolatków, którzy próbują zdobyć sławę w internecie. Gdy kręcenie jednego z filmów kończy się nieprzyjemnym zajściem, a Jakub za sprawą fake newsów zaczyna wierzyć, że stał się mordercą, para rozpoczyna swoją podróż przez całą Polskę. Zanim zostaną aresztowani, postanawiają zrealizować swoje największe marzenie, czyli zdobyć milion followersów na koncie w mediach społecznościowych. Żeby to osiągnąć wszystkie popełniane przestępstwa udostępniają na żywo widzom w sieci.

Projekt był rozwijany w ramach kursu scenariuszowego SCRIPT.
Film pełnometrażowy, powstała pierwsza wersja scenariusza.
Szukamy: producenta.
Kontakt: mmardosewicz@gmail.com

Marek Mardosewicz, dramatopisarz, scenarzysta i artysta sztuk wizualnych. Absolwent Akademii Sztuki w Szczecinie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Uniwersytetu Jagiellońskiego i kursu scenariuszowego Script w Szkole Wajdy. Jego działania były prezentowane w Europie i Azji oraz  w ramach wystaw online. W 2019 roku został skierowany do produkcji jego debiut fabularny T3raz my.

——————————

PTITSA | Alina Maksimenko, reżyserka

Kwarantanna na Ukrainie. Moja mama i ja mieszkamy w jednym mieszkaniu. Mama, nauczycielka muzyki,  prowadzi zajęcia przez telefon. Ja dostaję bardzo smutną wiadomość – 26 marca, moja stara przyjaciółka Inna straciła jedyną córkę w wypadku samochodowym. Film składa się z łańcucha moich rozmów z nią – kobietą, która poniosła straszliwą stratę. W warunkach kwarantanny, nie możemy się spotykać, możemy tylko rozmawiać. W mieszkaniu dwa różne światy: mój i mojej Mamy. Nasze rozmowy są przerywane prowadzonymi przez nią zajęciami, Mama z kolei słyszy moje rozmowy z przyjaciółką. Zaczyna przeżywać tragedię, która się wydarzyła. Jej współczucie łączy nas i staje się ważną częścią historii.

Projekt rozwijany w ramach kursu dokumentalnego DOK PRO.
Film dokumentalny na etapie preprodukcji.
Szukamy: finansowania.
Kontakt: alishamaks@gmail.com

Alina Maksimenko, artystka wizualna; w 1993 – ukończyła Kiev Art College im. M. Boychuka; Od 2012 – zaczęła pracować z wideoinstalacją i formą dokumentalną. Absolwentka kursu dokumentalnego Dok Pro w Szkole Wajdy. www.alinamaksimenko.com

——————————

POGRANICZE | Julia Popławska, reżyserka i scenarzystka

Wieś na pograniczu Polski z Białorusią, upalne lato. Czternastoletnia Sara poszukuje pracy dla swojej mamy Iwony. Wierzy, że normalne życie powstrzyma Iwonę przed organizowaniem ryzykownych akcji przemytniczych. Wielokrotne próby ratowania matki przed utratą wolności sprawiają, że Sara traci kontakt z własnym „ja” oraz ważne osoby ze swojego życia. Film o poświęcaniu się w miłości.

Projekt rozwijany na kursie STUDIO PRÓB.
Krótkometrażowy film na etapie developmentu.
Szukamy: producenta lub producentki.
Kontakt: poplawskajulia@o2.pl

Julia Popławska, reżyserka, artystka multimedialna. Absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu i kursu fabularnego Studio Prób w Szkole Wajdy. Jej pierwszy film został nagrodzony Grand Prix podczas VI edycji konkursu Papaya Young Directors. Uczestniczka wystaw organizowanych m.in. przez Teatr Nowy i Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Jej filmy artystyczne i dokumentalne były również prezentowane za granicą, na wystawach w Paryżu, Sztokholmie i Nikozji.

——————————

POWRÓT DO ZIEMI | Agnieszka Chmura, scenarzystka i reżyserka

Londyn 2015. Gośka, polska imigrantka, jest przekonana, że z jej ciążą coś pójdzie nie tak. Boi się sprowadzić dziecko na świat zdominowany przez ataki terrorystyczne i rosnące w siłę nacjonalizmy, jednak to jej związek wymaga uwagi. Nie mogąc porozumieć się ze swoim partnerem Harrym, Gośka cały wolny czas spędza przy maszynie do szycia. Zlecenie uszycia sukni trumiennej dla mieszkającej w odległej Kornwalii umierającej Vanessy, zmusza Gośkę do konfrontacji z największymi lękami, jednak ostatecznie umożliwia odnalezienie siły i więzi, których szukała.

Projekt rozwijany na kursie SCRIPT.
Film pełnometrażowy na etapie treatmentu.
Szukamy: producentów zainteresowanych koprodukcją polsko-brytyjską.
Kontakt: agnchm@gmail.com

Agnieszka Chmura, absolwentka Aix-Marseille Université we Francji, europeistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz kursów w Szkole Wajdy – Online Kamera i  Script. Jej krótkometrażowy debiut fabularny Przejście graniczne (15’, 2019), rozwijany w Szkole Wajdy pokazywany był na ponad 30 festiwalach, m.in. na Krakowskim Festiwalu Filmowym, Camerimage, Festiwalu Filmowym w Trieście, Międzynarodowym Festiwalu Europejskich Filmów Krótkometrażowych w Breście, Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Leeds. Mieszka w Londynie.

——————————

RADOŚĆ ŻYCIA | Szymon Waćkowski, scenarzysta i reżyser

Młode małżeństwo z dwójką dzieci w wieku wczesnoszkolnym planuje spędzić weekend w wielkim parku rozrywki, w ramach wykupionego pakietu rodzinnego „Radość życia”. Na miejscu bohaterka odkrywa, że jej mąż próbował popełnić samobójstwo w pokoju hotelowym. Mężczyzna przekonuje ją, by nie zmieniali planów i do końca dnia udawali przed dziećmi, że nic się nie stało. Kobieta, choć zgadza się na to, przez cały dzień przeprowadza własne śledztwo, by dowiedzieć się co skłoniło jej męża do tak dramatycznego kroku.

Projekt rozwijany w ramach kursu fabularnego STUDIO PRÓB.
Film krótkometrażowy na etapie pracy nad ostateczną wersją scenariusza.
Szukamy: producenta.
Kontakt: wackowskiszymon@gmail.com

Szymon Waćkowski, absolwent scenariopisarstwa w Łódzkiej Szkole Filmowej i reżyserii na Akademii Teatralnej w Warszawie oraz kursu fabularnego Studio Prób w Szkole Wajdy. Reżyser sztuk teatralnych i sztuki telewizyjnej Dzielni chłopcy dla cyklu Teatroteka. Prowadzi warsztaty filmowe i operowe dla młodzieży.

——————————

SEZONY | Maria Leźnicka, producentka | Michał Grzybowski, reżyser

Słodko-gorzka komedia o miłości i rozstaniu. Historia Marcina, egocentrycznego aktora z prowincjonalnego teatru, który musi zmierzyć się z nieoczekiwanym kryzysem w wieloletnim związku. Historia małżeńska z happy endem, pełna absurdalnego humoru w stylu Woody’ego Allena.

Projekt rozwijany w ramach kursu DEVELOPMENT KREATYWNY.
Film pełnometrażowy na etapie developmentu (druga wersja scenariusza, dofinansowanie z PISF).
Produkcja: HAJA FILMS.
Szukamy: koproducentów, partnerów, inwestorów, nadawców telewizyjnych.
Kontakt: mleznicka@gmail.com

Maria Leźnicka, absolwentka Szkoły Filmowej w Łodzi, kursu Development Kreatywny w Szkole Wajdy oraz Akceleratora KIPA. Uczestniczka programu IMPAKT Fundacji im. Władysława Ślesickiego. Kierowniczka produkcji debiutu fabularnego Michała Grzybowskiego Biały Potok. Właścicielka studia HAJA FILMS. Sezony są jej producenckim debiutem fabularnym. Młodsza producentka w firmie SALTO FILMS.
Michał Grzybowski, reżyser, aktor i scenarzysta. Absolwent Łódzkiej Szkoły Filmowej oraz kursu fabularnego Studio Prób w Szkole Wajdy. Autor niezależnej komedii Non Sono Pronto o debiutujących w środowisku filmowym aktorach, za którą otrzymał honorowe wyróżnienie na FPFF w Gdyni. W 2014 r. we współpracy ze Studiem Munka zrealizował Hitlera w Operze, w którym w przewrotny sposób podejmował tematykę narodowościowych uprzedzeń. Jego pełnometrażowy debiut fabularny Biały Potok będzie miał premierę w 2020 roku na FPFF w Gdyni.  Na co dzień gra i reżyseruje w teatrze.

——————————

TANATOS | Rafał Łysak, reżyser i scenarzysta

15-letni Eryk mieszka na polskiej wsi, gdzie nikt nie akceptuje go jako geja z wyjątkiem jego taty, alkoholika. Gdy tata, będąc nietrzeźwym, wznieca w domu pożar, mama Eryka wyprowadza się wraz z chłopcem do Berlina. Kobieta ma jednak problem z orientacją syna. Chłopiec ucieka do swojego taty, czując, że tylko w nim ma przyjaciela. Mężczyzna w tym czasie stracił kontrolę nad nałogiem i Eryk chce go z tego wyciągnąć, jednocześnie mierząc się z ostracyzmem jaki go spotyka w miejscu zamieszkania. W czasie tych perypetii zakocha się w pracującym w miejscowym sklepie Krzyśku, mylnie jednak zinterpretuje jego sygnały i gdy będzie chciał przekroczyć granice koleżeństwa Krzysiek zerwie z nim kontakt. To wszystko wraz z nieudaną walką o trzeźwość taty będzie ciężką nauką dla Eryka, by w pewnym momencie nauczyć się już odpuszczać. Zrozumie to w pełni, gdy stanie przed tatą zamierzającym popełnić samobójstwo.

Projekt rozwijany w ramach kursu SCRIPT.
Pełnometrażowy film fabularny na etapie pracy nad treatmentem.
Szukamy: producentów, koproducentów, agenta sprzedaży.
Kontakt: rafallysak@wp.pl

Rafał Łysak, absolwent kursu dokumentalnego Dok Pro i scenariuszowego Script w Szkole Wajdy oraz kursu pisania scenariuszy w IBL PAN, a także Wydziału Aktorskiego w Łódzkiej Szkole Filmowej. Zadebiutował dokumentem Miłość bezwarunkowa nagradzanym na wielu polskich i zagranicznych festiwalach, m.in. Złoty Lajkonik na Krakowskim Festiwalu Filmowym w 2018 roku. Realizuje kolejne projekty dokumentalne, Tanatos jest jego debiutem fabularnym.

——————————

WOJNY, NA KTÓRYCH NAS NIE BYŁO | Norbert Rudaś, producent, reżyser  

Marcin Ogdowski, scenarzysta

Film o wieloletnim udziale Wojska Polskiego w wojnach w Iraku i Afganistanie, w których polscy żołnierze nigdy formalnie nie uczestniczyli. Wielowątkowa historia opowiedziana przez twórców, dla których hermetyczne, wojskowe środowisko od lat stanowi integralną część życia, zilustrowana nigdy nie publikowanymi, prywatnymi filmami wykonanymi przez weteranów.

Projekt rozwijany w ramach kursu Development Kreatywny.
Pełnometrażowy film oraz serial dokumentalny na etapie zaawansowanej preprodukcji, gotowość do rozpoczęcia zdjęć.
Szukamy: finansowania, nadawcy telewizyjnego i VOD.
Kontakt: norbert.rudas@gmail.com

Norbert Rudaś, reżyser i producent. Absolwent Krakowskiej Szkoły Filmowej i kursu dla producentów Development Kreatywny w Szkole Wajdy. Autor kilku kampanii rekrutacyjnych Wojska Polskiego oraz nagradzanych w kraju i zagranicą spotów, filmów promocyjnych i dokumentalnych. www.norbertrudas.pl
Marcin Ogdowski, korespondent wojenny, scenarzysta, który na misjach spędził z żołnierzami niemal dwa lata. Twórca pierwszego w Polsce bloga ze strefy wojny, zAfganistanu.pl.

——————————

YURKI | Vlada Senkova, reżyserka i scenarzystka

Białoruś, październik 2020. Kraj jest pogrążony w rewolucyjnych protestach przeciwko sfałszowanym wyborom prezydenckim. Ich uczestnicy są zatrzymywani, więzieni, bici, torturowani i mordowani. Jura jest jednym z protestujących, który został wyrzucony z uniwersytetu i wcielony do wojska wbrew swojej woli. Gosza jest synem aparatczyka wysokiego szczebla, który wysłał syna do wojska, by ten zmężniał. W jednostce wojskowej Jura staje się ofiarą prześladowań. Gosza jest jednym z tych prześladowców. Nagle tzw. samobójstwo jednego z żołnierzy tworzy sytuację, gdy obaj bohaterowie mogą uciec. Surowa rzeczywistość za murami jednostki stawia dotychczasowych przeciwników przed wyborem: zostać dezerterami, uciec do Polski i poprosić o azyl polityczny czy wrócić do panującego w koszarach bezprawia.

Projekt rozwijany w ramach kursu STUDIO PRÓB.
Projekt pełnometrażowego filmu fabularnego na etapie pierwszego draftu scenariusza.
Szukamy: koproducentów, nadawców telewizyjnych, agenta sprzedaży, dystrybutorów, programerów festiwalowych.
Kontakt: vladljena@gmail.com

Vlada Senkova urodziła się w 1986 roku w Witebsku (Białoruś). Ukończyła lingwistykę na Białoruskim Uniwersytecie Państwowym oraz reżyserię i scenariopisarstwo na Mińskiej Szkole Filmowej. Absolwentka kursu fabularnego Studio Prób w Szkole Wajdy. Jej pierwszy film fabularny The Count in Oranges otrzymał nagrodę „Cottbus Discovery” podczas MFF w Cottbus w 2015 roku. Jej drugi film fabularny II otrzymał Wyróżnienie Jury na Warszawskim Festiwalu Filmowym w 2019 roku.

——————————

ZALEGŁY URLOP | Mikołaj Zientalski, reżyser i scenarzysta

Bohaterem historii jest 33-letni grafik z dużej agencji reklamowej. Krzysiek jest pracoholikiem. Z dnia na dzień zostaje zmuszony, by porzucić swój ukochany projekt. Jedzie w góry i usiłuje przetrwać ufundowany przez pracodawcę przymusowy urlop all-inclusive. Komediodramat.

Projekt rozwijany w ramach kursu STUDIO PRÓB.
Film na etapie pracy nad scenariuszem.
Szukamy: producenta, koproducentów.
Kontakt: zientalski@gmial.com

Mikołaj Zientalski, absolwent Wydziału Grafiki i Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi (dyplom z projektowania grafiki multimedialnej) oraz kursu fabularnego Studio Prób w Szkole Wajdy. Po szkole związał się z postprodukcją filmową. VFX supervisor i reżyser w studiu animacji Human Ark.

 


Projekty rozwijane podczas kursów w Szkole Wajdy, realizowanych w ramach Programu Edukacji Filmowej współfinansowanego przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.