Rekrutacja

SCRIPT PRO – organizowany przez Wajda School i Mastercard OFF CAMERA we współpracy ze Stowarzyszeniem Filmowców Polskich, Stowarzyszeniem Autorów ZAiKS, STORYTEL, Fundacją Kyoto-Kraków i Teatrem Polskiego Radia – jest najważniejszym polskim konkursem dla scenarzystów będących na początku kariery.

Dla autorów konkurs jest szansą na rozwój, a dla producentów gwarancją, że wybrane spośród kilkuset zgłoszeń finałowe teksty zasługują na uwagę. Integralnym elementem SCRIPT PRO jest rozwój finałowych tekstów i dalsza praca nad nimi w Szkole Wajdy pod okiem czołowych polskich filmowców, scenarzystów i konsultantów.

W kategorii film fabularny swoje teksty konkursowe mogą zgłaszać początkujący twórcy, którzy mają na koncie nie więcej niż dwa pełnometrażowe filmy fabularne zrealizowane na podstawie swojego scenariusza. W kategorii audio do zgłaszania swoich utworów zapraszamy zarówno początkujących twórców, jak i bardziej doświadczonych scenarzystów, którzy chcieliby spróbować swoich sił w nieco innym formacie.

W kategorii film fabularny szukamy scenariuszy pełnometrażowych filmów fabularnych, których czas trwania przewidziany jest na co najmniej 70 minut. Tematyka dowolna – mogą to być zarówno historie współczesne, historyczne, jak i science fiction. 

W kategorii audio czekamy na zgłoszenia oryginalnych scenariuszy słuchowisk, trwających ok. 90 minut i słuchowisk dwuodcinkowych (2 x 45 min) o tematyce uniwersalnej, mogącej zainteresować słuchaczy radiowych i/lub użytkowników serwisów oferujących dostęp do form audio.

Dotychczas wyróżnione w konkursie SCRIPT PRO scenariusze filmów fabularnych, które zostały już przeniesione na ekran, to tak znane i wielokrotnie nagradzane tytuły, jak:

Za duży na bajki w reżyserii: Kristoffera Rusa, według scenariusza Agnieszki Dąbrowskiej (finalistka 2019), Detektyw Bruno w reżyserii Magdaleny Nieć i Mariusza Paleja według scenariusza Marcina Ciastonia i Ewya Rozenbajgier (finaliści 2019), Śubuk w reżyserii Jacka Lusińskiego, według scenariusza Jacka Lusińskiego i Szymona Augustyniaka (laureaci nagrody głównej 2019), Prime Time Jakub Piątka, według scenariusza reżysera i Łukasza Czapskiego (finaliści 2019), Bo we mnie jest seks w reżyserii Katarzyny Klimkiewicz według scenariusza Jesienna dziewczyna reżyserki i Patrycji Mnich (Nowak) (finalistki 2018), Powrót do tamtych dni Konrada Aksinowicza według scenariusza pt. Powrót do Legolandu (Trzecia Nagroda PISF 2016), Hiacynt w reżyserii Piotra Domalewskiego według scenariusza Gorzki fiolet Marcina Ciastonia (finalista 2016), nominowany do Oscara film Boże ciało Jana Komasy według scenariusza Mateusza Pacewicza – laureata z 2016 roku, Bogowie Łukasza Palkowskiego według scenariusza Krzysztofa Raka (finalista 2013), Córki Dancingu Agnieszki Smoczyńskiej według scenariusza Roberta Bolesty (finalista 2013), Ostatnia rodzina Jana P. Matuszyńskiego według scenariusza Roberta Bolesty (finalista Hartley-Merrill 2010), Zabawa, zabawa Kingi Dębskiej – współautorką scenariusza jest Mika Dunin – (finalistki 2017), Plac zabaw Bartosza M. Kowalskiego według scenariusza, którego współautorem jest Stanisław Warwas (finaliści 2014) czy Atak paniki Pawła Maślony według scenariusza reżysera oraz Barłomieja Kotschedoffa i Aleksandry Pisuli (finaliści 2014).

Zrealizowane słuchowiska: Niekompetentni (wcześniejszy tytuł Gram o wszystko) – Gabrieli Łazarkiewicz (finalistka 2020), Pokutnicy – Marka Prandoty (finalista 2020), Myśli i uczucia dozwolone – Ewy Małecki (finalistka 2020).

-----------------------------------

Organizatorzy

Wajda School
– unikalne na skalę europejską kursy łączące edukację z produkcją filmową. Tu, pod okiem mistrzów kina, wypracujesz najlepszą wizję artystyczną swojego projektu – od scenariusza, przez dokumentację, development, zdjęcia, produkcję, post-produkcję aż po prezentację filmu na rynku. Stawiamy na zajęcia praktyczne – zobaczysz swoją historię na planie zdjęciowym, nauczysz się pracy w zespole filmowym i pracy z aktorem, wypracujesz gotowy scenariusz, spotkasz się z producentami, a nawet możesz zrealizować swój film w Wajda Studio.
www.wajdaschool.pl

Mastercard OFF CAMERA – Międzynarodowy Festiwal Kina Niezależnego to jedna z największych tego typu imprez w Europie. Rekordowo wysokie nagrody i promocja kina niezależnego wyróżniają imprezę na mapie festiwalowej na całym świecie. W ramach filmowej majówki w Krakowie publiczność z całego świata koncentruje się na kinie niezależnym, odważnym zarówno treściowo i formalnie oraz takim, które stawia na wartko opowiedziane, fascynujące historie. Najważniejszą częścią festiwalu jest Konkurs Główny Wytyczanie Drogi, w którym dziesięć pierwszych lub drugich filmów z całego świata rywalizuje o Krakowską Nagrodę Filmową – sto tysięcy dolarów, przyznawaną przez międzynarodowe Jury. Ważny jest również Konkurs Polskich Filmów Fabularnych z Nagrodą Kulczyk Foundation. Mastercard OFF CAMERA przyciąga najbardziej gorące nazwiska ze świata filmu i serialu. Festiwalowi towarzyszy konwent dla miłośników seriali – SerialCon, a także specjalna strefa wydarzeń branżowych Mastercard OFF CAMERA Pro Industry.
www.offcamera.pl

Partnerzy

Stowarzyszenie Filmowców Polskich – największa w Polsce organizacja zrzeszająca ludzi filmu. Od 1966 roku nieprzerwanie dba o interesy twórców i środowiska filmowego. Zakres działania SFP jest niezwykle szeroki. Od ochrony filmowców i zawodów filmowych, poprzez zbiorowy zarząd prawami autorskimi, aż po promocję i upowszechnianie kultury filmowej w Polsce i za granicą oraz produkcję filmową.
www.sfp.org.pl

Stowarzyszenie Autorów ZAiKS – najstarsza i największa polska organizacja zbiorowego zarządzania prawami autorskimi. Użytkownikom twórczości ułatwia legalne korzystanie z utworów, a dla twórców zbiera tantiemy. Działa od ponad 100 lat. Zrzesza kompozytorów, autorów tekstów, scenarzystów, dramatopisarzy, choreografów oraz twórców innych dziedzin sztuki. Jest też jednym z największych mecenasów kultury w Polsce.
www.zaiks.org.pl

Storytel – pierwsza na świecie cyfrowa usługa abonamentowa, umożliwiająca streaming audiobooków na telefonach i tabletach. Serwis powstał w Szwecji w 2005 roku. Aplikacja jest dostępna na ponad 20 rynkach na całym świecie. W Polsce Storytel działa od lutego 2016 roku. W ramach abonamentu użytkownicy mają nieograniczony dostęp do blisko 80 000 tytułów w języku polskim i angielskim.
www.storytel.pl

Fundacja Kyoto-Kraków – organizacja pożytku publicznego założona w 1988 roku przez Andrzeja Wajdę i Krystynę Zachwatowicz. W 1987 Andrzej Wajda został laureatem Nagrody Kyoto Fundacji Inamori. Wraz z żoną całą sumę nagrody (około 400 tysięcy dolarów) przeznaczyli na założenie Fundacji, której celem była budowa Centrum (dziś Muzeum) Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha dla ekspozycji bezcennej kolekcji sztuki japońskiej, ofiarowanej w 1926 roku przez Feliksa Jasieńskiego Muzeum Narodowemu w Krakowie. Andrzej Wajda w swoim testamencie postanowił, że tantiemy z jego filmów trafią do Fundacji Kyoto – Kraków i zostaną przeznaczone na stypendia dla uzdolnionej artystycznie młodzieży oraz dla studentów Szkoły Wajdy (Wajda School) w Warszawie. Krystyna Zachwatowicz-Wajda mogła zrealizować testament w 2019 roku i teraz Fundacja, oprócz stypendiów, przyznaje także Nagrodę imienia Andrzeja Wajdy za działalność społeczną (laureatami są Jurek Owsiak, Adam Wajrak i Janina Ochojska), kontynuuje współpracę z Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha oraz wspiera Szkołę Języka Japońskiego, dla której siedzibę wybudowała w 2005 roku.
https://manggha.pl/fundacja-kyoto-krakow

Teatr Polskiego Radia – instytucja działająca w ramach Polskiego Radia. Teatr wyobraźni jest sceną słowa mówionego i śpiewanego, która od początków publicznej radiofonii, czyli niemal od stu lat, zajmuje się produkcją i emisją słuchowisk radiowych, dramatów scenicznych, powieści, reportaży i poezji. Kontynuując tym samym i rozwijając długoletnią tradycję radia artystycznego w Polsce.

Od wielu lat radiowy teatr wyobraźni gości czołowych polskich artystów, organizując przy tym konkursy i festiwale, podczas których emituje najlepsze słuchowiska poprzedniego roku. Od 2001 roku w Sopocie odbywa się jeden z najbardziej prestiżowych – Festiwal Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej Dwa Teatry. Innym ważnym wydarzeniem jest przyznawanie najważniejszych nagród wybitnym aktorom i twórcom radiowej sceny.
www.polskieradio.pl

 

Zgłoszenia

Zasady zgłaszania prac 

  • konkurs dotyczy scenariuszy pełnometrażowych filmów fabularnych
    oraz scenariuszy słuchowisk o długości 90 minut i słuchowisk dwuodcinkowych (2 x 45 minut)
  • do konkursu przyjmowane są wyłącznie scenariusze oryginalne
  • konkurs jest przeznaczony dla osób pełnoletnich
  • jeden scenariusz może mieć najwyżej trzech autorów
  • prawa do scenariusza zostają przy autorze/autorach
  • dla zachowania anonimowości autorów prace muszą być podpisane godłem (pseudonimem)
  • zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie mailowo na adres konkurs@scriptpro.pl
  • opłata zgłoszeniowa wynosi 150 zł i pokrywa koszt selekcji scenariuszy
    Konto Fundacji Szkoła Wajdy
    Bank PEKAO S.A. nr rachunku: 39 1240 6292 1111 0010 3197 6010
    tytuł przelewu: SCRIPT PRO
  • regulamin konkursu

REGULAMIN KATEGORIA FILM (kliknij, aby otworzyć)
REGULAMIN KATEGORIA AUDIO (kliknij, aby otworzyć)

  • wzór zgłoszenia

ZGŁOSZENIE-KONKURS-SCENARIUSZOWY-SCRIPT-PRO-2022-FILM (kliknij, aby otworzyć)
ZGŁOSZENIE-KONKURS-SCENARIUSZOWY-SCRIPT-PRO-2022-AUDIO (kliknij, aby otworzyć)

  • wręczenie nagród odbywa się w trakcie Festiwalu Mastercard OFF CAMERA w Krakowie.

 

Jurorzy

Organizatorzy powołują niezależne Jury oraz komisje selekcyjne dla obu kategorii konkursowych złożone z przedstawicieli branży audiowizualnej, które wyłoni finalistów konkursu i przyzna nagrody.

Jurorzy konkursu scenariuszowego script Pro 2022:

Kategoria FILM

Agnieszka Smoczyńska
Reżyserka i scenarzystka. Absolwentka Wajda School (Dok Pro, Studio Prób, Ekran+). Jedna z najważniejszych reżyserek młodego pokolenia. Twórczyni głośnego filmu Fuga (projekt rozwijany w Szkole Wajdy, światowa premiera odbyła się na Festiwalu Filmowym w Cannes w 2018 roku). Film zdobył 4 nagrody na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych i Polską Nagrodę Filmową Orzeł. Debiut reżyserki – Córki Dancingu – nagrodzony m.in. na Sundance (nagroda specjalna jury), odkrycie światowych festiwali, otworzył twórczyni drogę do międzynarodowej kariery. W Polsce film zdobył m.in. 2 nagrody na FPFF w Gdyni oraz Orła (Polska Nagroda Filmowa) w kategorii: Odkrycie roku. Współreżyserka pierwszego polskiego serialu na platformie Netflix – 1983.

Grzegorz Stępniak
Dyrektor Programowy Mastercard OFF CAMERA; doktor nauk humanistycznych, autor książki Sztuka życia inaczej – poświęconej queerowym implikacjom dzieciństwa, dorosłości i starości w amerykańskim performansie i kinie niezależnym. Ukończył Wiedzę o Teatrze i Dramatologię na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz dramaturgię w Instytucie Teatralnym. Studiował na Uniwersytecie w Pittsburghu, w School of Theatre, Film and Television na UCLA w Los Angeles oraz na University of Southern California. Trzykrotny stypendysta japońskiej Fundacji SYLFF i Ministra Szkolnictwa Wyższego. Publikował m.in. w: „Notatniku Teatralnym”, „Didaskaliach”, „Opcjach”, „Fragile”, „Dwutygodniku”, „Ha!Arcie”.Tłumaczy także filmy i teksty naukowe. Bywa również dramatopisarzem, dramaturgiem i aktorem.

Michał Komar
Scenarzysta, pisarz, publicysta, krytyk filmowy, profesor Collegium Civitas, twórca i współtwórca scenariuszy do takich filmów, jak: Szpital przemienienia w reżyserii Edwarda Żebrowskiego i Osobisty pamiętnik grzesznika w reżyserii Wojciecha Hasa. Autor adaptacji do takich spektakli teatralnych, jak: Spiskowcy w reżyserii Zygmunta Hübnera czy Mefisto w reżyserii Michała Ratyńskiego. Pełni funkcję wiceprzewodniczącego Zarządu Stowarzyszenia Autorów ZAiKS, był współpracownikiem Biura Literackiego PISF. Był związany z Teatrem Telewizji oraz czasopismami „Dialog”, „Miesięcznik Literacki”, „Szpilki” czy „Współczesność”. Autor wielu książek, m.in. Piekło Conrada, Czarownice i inni, Zmęczenie, Prośba o dobrą śmierć, O obrotach losów i ciał oraz Trzy.

Mateusz Pacewicz
Scenarzysta Bożego ciała nominowanego w 2020 roku do Oscara dla najlepszego filmu międzynarodowego, a także Sali samobójców. Hejtera, najlepszego międzynarodowego filmu festiwalu Tribeca. Laureat wielu nagród indywidualnych, w tym Nagrody za najlepszy scenariusz na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni oraz Orłów za najlepszy scenariusz i odkrycie roku. Mateusz został najmłodszym twórcą w historii nominowanym do Europejskiej Nagrody Filmowej za Najlepszy Scenariusz. Członek Amerykańskiej, Europejskiej i Polskiej Akademii Filmowej.

Aleksander Pietrzak
Reżyser i scenarzysta. Absolwent Szkoły Muzycznej II stopnia w klasie fortepianu oraz Warszawskiej Szkoły Filmowej na Wydziale Reżyserii Filmowej. Jego dyplomowy film Mocna kawa wcale nie jest taka zła oraz krótki film Ja i mój tata (prod. Studio Munka) zdobyły ponad 20 nagród. W wieku 25 lat zadebiutował pełnometrażową czarną komedią Juliusz, która zakwalifikowała się do konkursu głównego Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni (najmłodszy reżyser w historii festiwalu). W telewizji zadebiutował, reżyserując 5 odcinków kultowego serialu TVN pt. 39.5. Pracował na planach filmów: Obywatel J. Stuhra, Most szpiegów S. Spielberga, Planeta Singli M. Okorna, Prawdziwe zbrodnie A. Avranas, oraz przy serialach Belfer, czy Pod Powierzchnią. W 2021 do kin wszedł jego najnowszy komediodramat Czarna Owca (prod. TVN Discovery). Wykładowca pre-produkcji w Warszawskiej Szkole Filmowej i gospodarz audycji Ciąg Dalszy Kinematografii w Radiu Kampus.

Kategoria AUDIO

Janusz Kukuła
Reżyser radiowy, poeta, scenarzysta. Dyrektor – Główny Reżyser Teatru Polskiego Radia w latach 1992–2006 oraz 2009–obecnie. Laureat Prix Italia za reżyserię słuchowiska Andrzeja Mularczyka Cyrk odjechał, lwy zostały (1996). Wielokrotnie nagradzany na festiwalach twórczości radiowej, w tym na Festiwalu Dwa Teatry w Sopocie. Reżyserował spektakle multimedialne w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. W. Lutosławskiego; scenarzysta i reżyser koncertu z okazji 75-lecia Polskiego Radia – Radio Pamięć (2000). Laureat Złotego Mikrofonu (2000) oraz nagrody Rady Programowej Polskiego Radia (2013).

Marcin Kardach
Realizator dźwięku, sound designer i reżyser słuchowisk. Ukończył Reżyserię Dźwięku na UAM w Poznaniu. Od kilkunastu lat działa w branży, pracując przy udźwiękowieniu filmów, reklam i seriali. Na koncie ma również udźwiękowienie kilku animacji nominowanych Tomasza Bagińskiego. Od 4 lat związany ze Storytel, gdzie tworzy oryginalne produkcje słuchowiskowe, takie jak Przeminęło, Chłopi 2050, Random, oraz we współpracy z Canal +, Kruk. Słuchowisko.

Małgorzata Semil
Absolwentka Wydziału Anglistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Od 1966 roku pracuje w miesięczniku Dialog, 1995–2005 kierownik literacki w warszawskim Teatrze Powszechnym im. Zygmunta Hűbnera. Autorka przekładów ponad 100 sztuk pisarzy angielskich, amerykańskich, australijskich, irlandzkich, kanadyjskich, nowozelandzkich i afrykańskich, m.in. Edwarda Albee’ego (Trzy wysokie kobiety), Neila Labute’a (Kształt rzeczy), Doris Lessing (Na początku był dom), Briana Friela (Tańce w Ballybeg), Lee Halla (Zakochany Szekspir), Christophera Hamptona (Opowieści Hollywoodu), Martina McDonagha (Kaleka z Inishmaan), Willy’ego Russella (Shirley Valentine), Judith Thompson (Lew na ulicy) oraz Caryl Churchill (Gdzieś daleko, Aby ci o tym donieść, Egzemplarz). Jest członkiem rady redakcyjnej amerykańskiego kwartalnika THEATREFORUM i przewodnicząca Sekcji Autorów Dzieł Dramatycznych ZAiKS-u.

 

Laureaci

  • Script Pro 2022

    Nagroda Główna Stowarzyszenia Filmowców Polskich – Dwie Matki Anny Dembowskiej i Karola Starnawskiego

    Nagroda ex æquo Stowarzyszenia Autorów ZAiKS – Skrzyżowanie Dominiki Montean-Pańków oraz Kanarki we mgle Marka Stacharskiego

    Nagroda Fundacji Kyoto-Kraków – Franek Błyskawica: Operacja Ważka Agnieszki Śladkowskiej i Pawła Podolskiego

    Nagroda Główna Storytel – Sekretne życie roślin Natalii Ossowskiej

    SYNOPSISY PRAC FINAŁOWYCH SCRIPT PRO 2022

  • Script Pro 2021

    Nagroda Główna Stowarzyszenia Filmowców Polskich – Grzesiuk. Król życia Bartosza Janiszewskiego i Michała Szcześniaka

    Nagroda Stowarzyszenia Autorów ZAiKS – Ok Boomer Marka Mardosewicza i Eugeniusza Pankova

    Nagroda Fundacji Kyoto-Kraków – Noc w przedszkolu Marka Baranowskiego

    Nagroda Główna Storytel – Odessa – Krym – Odessa Iwony Rusek

    SYNOPSISY PRAC FINAŁOWYCH SCRIPT PRO 2021

  • Script Pro 2020

    Nagroda Główna Stowarzyszenia Filmowców Polskich – Knebel Piotra Hadyny

    Nagroda Specjalna Stowarzyszenia Autorów ZAiKS ex aequo – Szmery Natalii Ossowskiej i Kos – western kościuszkowski Michała A. Zielińskiego

    Nagroda Główna Storytel ex aequo Gram o wszystko Gabrieli Łazarkiewicz-Sieczko i Za wolność Waszą i Naszą Arkadiusza Pilcha

    Nagrody dodatkowe Teatru Polskiego Radia – Myśli i uczucia dozwolone Ewie Małecki i Pokutnicy Marka Prandoty

    SYNOPSISY PRAC FINAŁOWYCH SCRIPT PRO 2020

  • SCRIPT PRO 2019

    Nagroda Stowarzyszenia Filmowców Polskich – Śubuk Jacka Lusińskiego i Szymona Augustyniaka;

    Nagroda Specjalna Stowarzyszenia Autorów ZAiKS – Orunia 4ever Elżbiety Benkowskiej

    Wyróżnienia Honorowe – Detektyw Bruno Ewy Rozenbajgier i Marcina Ciastonia oraz Prime Time Łukasza Czapskiego i Jakuba Piątka

    SYNOPSISY PRAC FINAŁOWYCH SCRIPT PRO 2019

  • SCRIPT PRO 2018

    Nagroda Główna PISF – Włast Marty Konarzewskiej

    Druga Nagroda PISF – Sonata Bartosza Blaschke

    Trzecia Nagroda PISF – Miłka Kuby Kaprala oraz Pojednanie Filipa Dzierżawskiego i Piotra Borkowskiego

    Nagroda Specjalna CANAL+ – Boscy szaleńcy Joanny Niczyj

    Nagroda Specjalna Stowarzyszenia Autorów ZAiKS – Włast Marty Konarzewskiej

    SYNOPSISY PRAC FINAŁOWYCH SCRIPT PRO 2018

  • SCRIPT PRO 2017

    Nagroda Specjalna CANAL+
    We własnej osobie
    Arkadiusza Biedrzyckiego i Bartłomieja Konarskiego

    Druga Nagroda PISF –
    Próba matki Jakuba Stożka

    Trzecia Nagroda PISF –
    Zabawa, zabawa Miki Dunin i Kingi Dębskiej

    SYNOPSISY PRAC FINAŁOWYCH SCRIPT PRO 2017

  • SCRIPT PRO 2016

    Nagroda Główna –
    Magnetyczny Henio Moniki Purzyckiej-Olchowik
    i Małgorzaty Skolankiewicz 

    Nagroda Specjalna CANAL +
    – Król ucieczek Marcina Gwizdonia

    Druga Nagroda PISF
    – Boże Ciało Mateusza Pacewicza

    Trzecia Nagroda PISF – ex aequo
    Dzienniki Ireneusza Grzyba i Dominika L. Marca
    Powrót do Legolandu Konrada Aksinowicza

    SYNOPSISY FINAŁOWYCH PRAC SCRIPT PRO 2016

  • SCRIPT PRO 2015

    Nagroda Główna –

    Red planet white flag Jarosława Marszewskiego 

    Nagroda Specjalna CINEMAX –
    Marek Pawła Podlejskiego i Michała Szalonka

    Druga Nagroda PISF –
    Dom tułaczy Mariko Sagi

    Trzecia Nagroda PISF –
    Krew na rękach Piotra Paligi

    SYNOPSISY FINAŁOWYCH PRAC SCRIPT PRO 2015

  • SCRIPT PRO 2014

    Nagroda Główna –
    Plac zabaw Bartosza M. Kowalskiego i Stanisława Warwasa

    Nagroda Specjalna CINEMAX –
    Matka Beaty Waszkiewicz

    Druga Nagroda PISF –
    Zagubieni Julii Kowalski

    Trzecia Nagroda PISF –
    Felicja i Jezus Bartosza Blashke i Dominika Gąsiorowskiego

    SYNOPSISY FINAŁOWYCH PRAC SCRIPT PRO 2014

  • SCRIPT PRO 2013

    Nagroda Główna HBO –
    Kobro Iwony Siekierzyńskiej i Wojciecha Pawlika

    Druga Nagroda PISF –
    Kalafiory o smaku kiwi Tomasza Jurkiewicza

    Trzecia Nagroda PISF – ex aequo
    Pierwsza wojna światowa na taśmę i korbkę Piotra Faleńskiego i Cztery dni Wojciecha Kasperskiego

    SYNOPSISY FINAŁOWYCH PRAC SCRIPT PRO 2013

  • SCRIPT PRO 2012

    Nagroda Główna HBO –
    Mur Dariusza Glazera

    Druga Nagroda PISF –
    Format Henryka Dederki

    Trzecia Nagroda PISF ex aequo
    Zgoda Małgorzaty Sobieszczańskiej
    i W noc Marty Matuszak przy votum separatum Joanny Krauze w przypadku scenariusza W noc

    SYNOPSISY FINAŁOWYCH PRAC SCRIPT PRO 2012

  • SCRIPT PRO 2011

    Nagroda Główna HBO –
    Recepta Wiktora Kubicy z Gronia 

    Druga Nagroda PISF –
    Czas trampek Maksymiliana Nowickiego

    Trzecia Nagroda PISF –
    Ptak-Klepak Piotra Chrzana

    SYNOPSISY FINAŁOWYCH PRAC SCRIPT PRO 2011

  • Hartley-Merrill 2010

    Nagroda Główna –
    Waszyński Łukasza M. Maciejewskiego

    Nagroda Specjalna Marszałka Województwa Mazowieckiego –
    Jesteś Bogiem Macieja Pisuka

    Nagroda  Specjalna HBO –
    Mem Mateusza Jemioła, Tomasza Zasady

  • Hartley-Merrill 2009

    Nagroda Główna –
    Potrójna misja Adama Baumana 

    Nagroda Specjalna Marszałka Województwa Mazowieckiego –
    Sudoku Tomasza Świerczyńskiego

    Nagroda  Specjalna HBO –
    Lęk wysokości Bartka Konopki i Piotra Borkowskiego

  • Hartley-Merrill 2008

    Nagroda Główna –
    Letnie przesilenie Michała Rogalskiego

    Nagroda Specjalna HBO –
    Dwa światy, zaświaty Agaty Nowak

    Nagroda Specjalna PISF –
    Derby Tomasza Szafrańskiego, Marcina Litewki, Jarosława Banaszka

    Tekst Letnie przesilenie zajął 2. miejsce w Międzynarodowej Edycji Konkursu Scenariuszowego Hartley-Merrill 2008

  • Hartley-Merrill 2007

    Nagroda Główna –
    Tamagotchi Marcina Wrony i Grażyny Treli

    Nagroda Specjalna HBO –
    Przestrzenie nieba Tomasza Szafrańskiego

    Wyróżnienie Instytutu Adama Mickiewicza –
    Ki Pawła Ferdka

    Tekst Tamagotchi zdobył 3. miejsce w Edycji Międzynarodowej Konkursu Hartley-Merrill 2007

  • Hartley-Merrill 2006

    Nagroda Główna –
    Zdjęcie Macieja Adamka 

    Nagroda Specjalna HBO –
    Proboszcz Dawida Kędzi

    Nagroda Specjalna Prokom Talent –
    Lamus Wojciecha Pawlika

    Nagroda Specjalna PISF – ex aequo –
    Rozmowy nocą Karoliny Szymczyk- Majchrzak
    i Pocztówka z Londynu Anny Dykczak

    Wyróżnienie –
    Karaluchy, te ohydne robale Michała Kalickiego

Kontakt

ul. Chełmska 21 00-724 Warszawa
tel./fax + (48 22) 851 10 56, 851 10 57, 851 10 67
Biuro czynne w godz. 9:30 – 16:30.
NIP: 521-31-68-430 REGON: 017400539 KRS: 0000018293

koordynatorka konkursu:
Agnieszka Tuszyńska

atuszynska@wajdaschool.pl

Konto Fundacji Szkoła Wajdy:
Bank PEKAO S.A. nr rachunku: 39 1240 6292 1111 0010 3197 6010
tytuł przelewu: SCRIPT PRO

 

Aktualności

Partnerzy