Fundacja Szkoła Wajdy, miejsce stworzone przez mistrzów kina – Andrzeja Wajdę i Wojciecha Marczewskiego – poprzez organizację specjalistycznych szkoleń, wspiera młodych twórców w realizacji ich projektów artystycznych. W związku z otwieraniem się fundacji na nowe formy finansowania działalności, poszukujemy osoby na stanowisko: KOORDYNATOR DS. RELACJI Z BIZNESEM.
CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH ZADAŃ?
- wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów
- współtworzenie ofert
- planowanie i budżetowanie działań fundraisingowych
- realizacja kampanii pozyskiwania funduszy
- organizacja spotkań biznesowych
- dbałość o realizację umów partnerskich
CZEGO OCZEKUJEMY OD CIEBIE?
- doskonałych umiejętności komunikacji interpersonalnej
- sprawności w zarządzaniu projektami
- samodzielności w działaniu, odpowiedzialności i otwartości na nowe zadania
- zdolności analitycznych (praca z liczbami)
- bardzo dobrej znajomości języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie
- bardzo dobrej znajomość pakietu MS Office (szczególnie aplikacji Excel) MILE WIDZIANE
- doświadczenie w pracy w marketingu i /lub fundraisingu (sektor NGO, instytucje kultury)
- wykształcenie z zakresu marketingu lub socjologii
CO OFERUJEMY?
- elastyczność w formie zatrudnienia
- pracę w interesującym środowisku
- możliwość realizacji własnych pomysłów
- udział w rozwoju polskiej kinematografii
Szukamy osoby, która identyfikuje się z misją naszej organizacji – www.wajdaschool.pl
Jeśli czujesz, że to miejsce czeka właśnie na Ciebie, prosimy o przesłanie listu motywacyjnego wraz z CV na adres mailowy: info@wajdaschool.pl.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 30 kwietnia.