Rekrutacja
Fundacja Szkoła Wajdy, miejsce stworzone przez mistrzów kina – Andrzeja Wajdę i Wojciecha Marczewskiego – poprzez organizację specjalistycznych szkoleń, wspiera młodych twórców w realizacji ich projektów artystycznych. W związku z otwieraniem się fundacji na nowe formy finansowania działalności, poszukujemy osoby na stanowisko: KOORDYNATOR DS. RELACJI Z BIZNESEM.

CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH ZADAŃ?

  • wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów
  • współtworzenie ofert
  • planowanie i budżetowanie działań fundraisingowych
  • realizacja kampanii pozyskiwania funduszy
  • organizacja spotkań biznesowych
  • dbałość o realizację umów partnerskich

CZEGO OCZEKUJEMY OD CIEBIE?

  • doskonałych umiejętności komunikacji interpersonalnej
  • sprawności w zarządzaniu projektami
  • samodzielności w działaniu, odpowiedzialności i otwartości na nowe zadania
  • zdolności analitycznych (praca z liczbami)
  • bardzo dobrej znajomości języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie
  • bardzo dobrej znajomość pakietu MS Office (szczególnie aplikacji Excel) MILE WIDZIANE
  • doświadczenie w pracy w marketingu i /lub fundraisingu (sektor NGO, instytucje kultury)
  • wykształcenie z zakresu marketingu lub socjologii

CO OFERUJEMY?

  • elastyczność w formie zatrudnienia
  • pracę w interesującym środowisku
  • możliwość realizacji własnych pomysłów
  • udział w rozwoju polskiej kinematografii

Szukamy osoby, która identyfikuje się z misją naszej organizacji – www.wajdaschool.pl

Jeśli czujesz, że to miejsce czeka właśnie na Ciebie, prosimy o przesłanie listu motywacyjnego wraz z CV na adres mailowy: info@wajdaschool.pl.

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 30 kwietnia.

Galeria